18 Haziran 2014 Çarşamba

Biraz Ordan Biraz Burdan...


Resim ne alaka derseniz hem hoşuma gitti hem mevsime uyuyor hemde o kadar karamsarlık bizi baymasın diye :D
pöff ne açıkladım :P
(alıntıdır)


Yahu çok sıkılganım şu günlerde, canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Oturmak, kalkmak, yemek yemek, uyumak, gezmek hiçbir şey aslında bu yazıyı da yazmak istemiyorum ama belki biraz rahatlarım diye yazıyorum.

Yaz geldi ondan sanırsam bu durumum. Hayattan bir bezmişlik var üstümde aslında gezince falan biraz iyi oluyor ama genelde pek gidesim gelmiyor bir yerlere gidince de eve gelesim gelmiyor aman ne bileyim yahu. :D


Geçen halamlara gittik. İki kötü haber aldım çok üzüldüm ya ertesi günde bir akrabanın ameliyat olduğunu öğrendim gerçi şimdi durumu iyi hastahaneden çıktı sanırsam. Rabbim hastalara açil şifalar versin İnşAllah.


Kuzenin düğünü yaklaşıyor şalvar giyecem :D çok merak ediyorum terzi nasıl bir şey çıkardı ortaya hayır provaya falanda gerek yok dedi bakalım ne hale geldi beğendiğim kumaş. Alınca fotoğrafını koyarım belki bahsettiğim şalvarı bilmeyenler için :P


Kitap aldım geçen Görücü Usulü Aşk adı pek fazla beğenmedim. İkincisi de varmış Görücü Usulü Aşk - Vuslat Vakti diye yorumlar çok güzel olduğunu söylüyor. Ama aradan on yıl geçmiş Mehmetle Nazlı mutlu olacak diye Burak ortalarda kalacak nasılda seviyor kızı. :( Üstelik iki tane de çocukları var. :( Yorumlardan değilde yazar olayı nasıl bağladı onu çok merak ettim. Ha bak asıl bahsi geçen Vuslat Burak içinmiş meğer vuhuu nasıl güzel olur o zaman :)


Vallaha yazmak rahatlatıyor yahu cümlelerime son verirken benden ruh halime gelsin :D


http://www.youtube.com/watch?v=BEp4jlKcjS8

Video yüklenmedi bende link atmak zorunda kaldım :(       (Candan Erçetin - Ben Kimim?)

6 yorum:

  1. Yazmak gerçekten rahatlatıyor. Ben bunu "içimi kusmak" diyorum :D
    Havalardan oluyor biraz da herhalde.
    Bize de yaz kış yaranılmıyor ki anacım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tabirde güzelmiş :D Bence kesin havalardan ya özellikle yazı hiç sevmiyorum zaten bütün enerjimi alıyor sıcak hava :)

      Gerçi haklısın insanoğlu işte ama napalım yav sıcak çok sıcak soğuk çok soğuk bir orta yol bulamadık :D

      Sil
  2. gelcem yine de şalvar neymiş sahiden de yaaa bi deee görücü usulü aşk roman ha bakayım bi şuna yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalvar belki biliyorsundur ama sizin oralarda başka bir şey diyorlardır adına :D

      Evet romanda ilkini ben pek beğenmedim yazar kendiyle çelişiyordu bence ama şu vuslat vaktini de merak etmedim değil :D

      Sil
  3. görücü usulü aşk ve endless love. çok ödev aldım senden yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görücü usulü aşk almakta kararlısın yani pek tavsiye etmem ama istersen al zevkler ve renkler farklı sonuçta ama endless love dizisine bak mutlaka :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma