4 Haziran 2014 Çarşamba

MİM BAŞLATIYORUM :P İLK MİMİM

Evet bu benim ilk mimim şu blogu açmadan önce ahhğğ bu mimi bende yapmak isterdim diyerekten iç geçirdiğim çok oldu özellikle harem mimi assddfgh

Neyse benim hazırlamaya çalıştığım mimimsi şey yaklaşık on sorudan ibaret genelde de blogtaki ilklerden soru var belki bu mimi yapmak isteyenler bana küfredebilir nedeni sorularımda gizli :DD ama yapmamazlık yapmayın :P

NOT: İsterseniz başlığı değiştirebilirsiniz.

Aha başlıyom Bismillah :D

-Uzakdoğu ile nasıl tanıştınız?

*Önce Trt sağolsun Saraydaki Mücevher ve sonrasında Düşlerimin Prensi ile tanıştım. Sonra bilgisayar girdi hayatıma bende bakraç burcunun bana verdiği gazla Düşlerimin Prensindeki herkesi giydiği dona kadar araştırdım assdad hah işte bu araştırma süresince ismini vermek istemediğim bir sitede hayran videolarını izlerken gözüme bir video takıldı böyle liseli çoluk çocuk vardı hadi onada bakayım dedim. Yalnız baktığım video kesmeyince yine araştırmalara başladım :DD meğer izlediğim Bay Kibirli ile Yüz Gün filmiymiş e haliyle onada baktım :DD baktığım sitede en çok izlenenler diye bir kategori vardı başıda Playfull Kiss çekiyodu ben onu da film sanıp bi açtım karşıma on altı bölümlük bir dizi çıktı. He onuda seyrettim. aadshfd derken arkası geldi. :DD

-İlk izlediğiniz uzakdoğu filmi, dizisi, animesi?

*İlk filmim; ceki çen amcayı saymazsak :D Bay Kibirli ile Yüz Gün dizim; Saraydaki Mücevherat Animem; Kaichou wa maid Sama

-İlk yazdığınız post?

*Ruh halimle ilgili yazmıştım (İsterseniz link verebilirsiniz)

-İlk yorum alan postunuz?

*Henüz almadım :P

-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (yada oppa/ unni :D)

*İlk SM'yi izledim orda cungo min asıl adıyla ji jin hee idi ama ne hikmetse adamın başka yapımını izlemedim adsdfgf

-İlk başlattığınız mim?

*Şuan yazıyom :P

-İlk takibe aldığınız blog?

*Masaleviydi ama değişti :)

-İlk yazdığınız dizi/film postu?

*Ona daha el atmadım :P

-İlk dinlediğiniz kpop grubu?

*ss501 idi ama sonradan kpopla koptuk :DD sonra bir ara bigbang falan  dinlediğim oldu ama bigbangten birini sorun tanımam adsfssf şu aralar cnblueyi biraz araştırdım :D

-İlk aldığınız mim?

*Yok yahu henüz almadım (Ay sorduğum soruya bak yahu kendi kendimi sinir ettim durduk yere :DD)

Bu kadar şimdi bu mimi öncelikle takiplediklerime sonra isteyen tüm blogerlere pasladım gitti. :DD

4 yorum:

  1. Haha harem mimini hatırlıyorum ama ona ben de yetişememiştim :)
    O zaman ilk yorum alan postun bu olacak, teknik olarak yani :)
    Dizi-film postlarını da bekliyoruz o zaman benim de sınavım bitiyorken hazır :))
    Haha cidden öyle yapmışsın ben seni mimlerim ki çok eğlenceli yazmışsın tabi önce erinmeyi bırakıp yarım mimlerimi yazmalıyım :P
    Çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için Kore mimleri benim cahilliğimi çok ortaya çıkarıyor başta korkmuştum ama neyse ki sorular güzelmiş cevap veremeyeceğim yok sanırım :)
    Neyse tanıştığıma memnun oldum, görüşmek üzere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende çok memnun oldum. Yazıların gerçekten çok eğlenceli blogu açmadan önce takip ederdim seni gerçi hala takipteyim :D hatta bir konuna yorum atmıştım :DD

      Beğenme çok çok sevindim. Yalnız dizi film postunda tam hazırlıcam bi çekiniyorum bir şey oluyor asssds asosyalliğin yan etkisi olaraktan şizofren oldum iyice :DD

      Ay mimlenmek isterim elbette (evet yüzsüzlük alanında doktora yaptım asddga)

      Bende çok memnunum tanıştığımıza görüşürüz :D

      Sil
    2. Evet hatırladım zaten :)
      Haha çekinme ya bak bi başlıyorsun hemen bitiyor dediğin gibi yaz da geliyor film falan izlemem lazım :D
      Yaptım mimi bu arada :)

      Sil
    3. Bende tam bakıyordum mime kalp kalbe karşıymış gayet eğlenceli olmuş okurken eğlendim :DD

      Güncel seyrettiğim bir dizi var bakalım bitince belki tanıtım postu hazırlarım bilmiyorum :DD

      Ben SM postuna bakmıştım başta gözüm korktu ama bir çırpıda okudum :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma