26 Haziran 2014 Perşembe

Kitap (Bir Çapkına Vuruldum) Özet Tanıtım

Bir Çapkına Vuruldum.

Yazar: Sabrina Jeffries

Çeviri: Sima ÖZKAN

Nihayet bu kitabı bitirdim :DD

Parmağımla kapatmışım kitabın adı Bir Çapkına Vuruldum :)))) Benim tarihi romanlara karşı bir zaafım var nedense :DD bu kitabı görünce direkt atladım o yüzden yalan yok ismi falan baya cezbetti arkasındaki kısa özeti de okuyunca aldım hemen :DD

Konusu Kısaca: Leydi Amelia bir çok talibi olmasına rağmen hiç birine yüz vermeyen bir kız nedeni ise hepsinin parası peşinde olması. Ayrıca Amelia macera tutkunu bir kız biliyor ki talipleri onun istediği maceraları ona yaşatamayacaklar. Bir gün baloda gizemli ama aynı zamanda da çok yakışıklı Binbaşı Lucas Winter ile karşılaşırlar. Sonrasında arkadaşına yardım (daha doğrusu biraz heyecan için) eder ve bazı gizli bilgiler öğrenir. Böylelikle de yeni macera başlar :D

Serinin ilk kitabıymış gayet eğlenceli ve yer yer gülümseten bir romandı. Tabi savaşlar ve iç yüzünü falan anlatan kısımlar çok feciydi. Ama yinede  tavsiye ederim bu arada müstehcen yerleri de vardı. Neyse ki en azından Tehlikeli İlişkiler kitabı gibi değildi. Yinede on sekisizinden büyükler alsın bence :D Bu arada Bayan Harris'in kuzeni ne alakaydı anlamadım. Acaba diğer kitaplarda da var mı?

Öyle işte iyisiyle kötüsüyle sevdim bu kitabı  gerçi türünü sevdiğim içinde biraz torpil geçiyor olabilirim :D Bir de üzgünüm ama çeviride biraz sorun vardı Allah'tan rahatsız edecek kadar değil merak etmeyin :D

Serinin diğer kitapları:

-Bir Prense Aşık Oldum
-Ömür Boyu Sürecek
-Aşk Hırsızı
-Bozulan Yeminler.

Valla ne yalan söyleyeyim hepsinin ismi çok dikkat çekici üstelik sevdiğim tür İnşAllah bunlar da çevirilir de alırım :DD Öyle işte diye diye uzattım lafı bu türü sevenlerin çok beğeneceği bir kitap tavsiyemdir :)

4 yorum:

  1. ilgi çekici kitap gerçekten :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bu türü seviyorsan daha çok ilgini çekeceğine eminim :)

      Benden de sevgiler <3

      Sil
  2. Ya işte ben bu aşk kitaplarını ondan okuyamıyorum çok fena ayıp oluyolar :D
    Filmde değil ki atlayasın işte :D
    Konusu güzelmiş ama sadece aşk değil alırım ki ben bunu teşekkür ederim canııım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe kendimi sapık hissettim. Valla Tehlikeli ilişkiler kitabında çatır çatır atladım :DD

      Rica ederim canım İnşAllah beğenirsin (Sanki kitabı ben yazdım :P)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma