23 Haziran 2014 Pazartesi

Çifte Mutluluk (Teyze Oldum Ya Ben :D)


Vuhuu çok sevinçliyim yahu bir günde iki kere teyze oldum :DD

Daha önceki  şu yazımda kuzenin ve arkadaşımın hamile olduğundan bahsetmiştim. Bugünde neredeyse birlikte doğurdular. :DD Tarif edemediğim duygular yaşıyorum şuan hatta bir ara gözlerim doldu :)

Neyse olayın başına dönersek kuzenin evleneceğinden bahsetmiştim. Sabah on biri geçerken  çeyiz angaryası için teyzemlere gittik. İşimiz iki buçuk üç gibi bitti sanırsam. Yemeğe oturduğumuz sıra arkadaşımın doğurduğunu haberini aldık zaten kuzenle araları azdı herkes bu sefer kuzenden bahsetmeye başladı ''Falan kurtuldu bir de bizimki kurtulsa'' diyerekten. Meğer biz böyle düşünürken bizimki hastahanedeymiş hatta arkadaşı duymadan önce ben kuzeni aradıydım ilk açmadı sonra açtı tuvaletteydim diyo bak bak yalanlara bak :DD bir de yanına gidince ''Nasıl kandırdım'' diyo mal ya :D

Yav dağıttım konuyu neyse işte biz böyle ''kurtulsa'' diye düşünürken onun da haberi geldi. Zaten yengem -kuzenin annesi- durmadı illa gitcem hastahaneye dedi e haklı kızı sonuçta (yengem panik bir insan olduğundan böyle şeyler genelde ona sonra söylenir.) neyse diğer kuzenle bende duramadık amcam geldi zaten -kuzenin babası- bizi götürdü.

alıntıdır
Hastahaneye gittik ama kuzeni hemen göremedik yaklaşık bir saat sonra falan geldi odaya bebeği de anca fotoğraflardan gördük yazık kuzen gripmiş çocuğa da bulaşmış kuvöze almışlar :( ama çok sevimli yaa kızımız yalnız hala isim düşünüyorlar :DD

İşte kuzenin gelmesini beklerken diğer kuzenle arkadaşımın olduğu odaya gittik ziyaret için ikisi de aynı hastahanedelerdi. Onun da oğlu oldu MaşAllah çok tatlı yav kız güzeli mübarek daha çok küçük olduğu için anca karşıdan sevebildik zaten sürekli uyuyo :DD

Kuzen diyorum ama kardeşim gibi ya o kadar tuhaf duygular içerisindeyim ki bugün bol bol konuştuk ellerimle besledim kızı :D Gerçekten çok seviyorum içimdeki  kardeş boşluğunu doldurdu resmen gerçi diğer arkdaşım ve kuzenimde öyle Rabbim bizi hiç ayırmasın İnşAllah hepsini çok seviyorum <3

Öyle işte hala duygularım karışık yazmak her zaman ki gibi çok iyi geldi Rabbim bütün bebeklere sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin İnşAllah ay işte uğraştırman beni kendinize iyi davranın <3 :DD

6 yorum:

  1. Mutlu mesut büyüsünler bebişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Rabbim isteyen herkese versin İnşAllah

      Sil
  2. Ne tatlıı :) 2 defa teyze oldum ben de :)
    Allah uzun ve huzurlu ömürler versin iki bebişe de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :) bende şoku atlatamadım daha çok güzel duyguymuş teyze olmak :D

      Sil
  3. ayyyyyyy kondu mu isimleer :) ne mutlu yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kuzenler daha düşünüyolar bildiğim kadarıyla :D

      Arkadaşımın çocuğunun ismi dedesinin adı olacak zaten ne zaman koyacaklar bilmiyorum :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma