30 Mayıs 2014 Cuma

DALDAN DALA YAZIMSI İÇ DÖKME :P

Gittikçe asosyal oluyorum yahu şikayetçi miyim emin değilim. Zaten ne zaman duygularımdan doğru dürüst emin oldum ki. Hep maymun iştahlılık illeti yüzünden hiçbir şeyin sonunu getiremiyorum.


Neyse neyse yazı karamsar bir yazıya dönüşmeden asıl konuya geleyim diyecem ama ortada konu yok :D içsel karalamalımsı bu yazı, aslında yazmak istediğim çok şey var ama, kelimelerle aram limoni :P Buna rağmen yazmadan duramıyom. :D

Yahu dizi/film tanıtım postu hazırlayanlara da çok özeniyorum valla hep niyetleniyorum sonra hop vazgeçiyorum. Bi çekiniyorum falan :DD evde dura dura şizofren oldum iyice :D Allasen bi yardım edin dizi/film postu hazırlayanlar yeni öğrendim gif yaparım size :DDDD

Konudan konuya atlamak eğlenceliymiş :P sanki defterime yazıyomuşum gibi ha bak aklıma geldi birde ben özentinin tekiyim şu son bir kaç gündür üye olmadık yer karıştırmadık program bırakmadım :DDD sonuç gif ve caps yapmayı öğrendim en kısa zamanda woo binin fotoğraflarından da yapmalıyım içim dışım türkan sultan oldu sahi ben bu saçma yazıyı gifler çakıştığı için yazıyom :DD (yazar burda ne demek istediğini anlatmaya çalıştı ortaya abuk sabuk bir cümle çıkınca kısadan kesti :DD)

Bu blogu niye açtığımı düşünmeye başladım yine özentilikten :D aslında sadece özentilik değil ama yüzde doksan sekizi özentilik. :)

Normal hayatımda (he burası anormal olan taraf :P) çok konuşkan, espiriliyim ama sanalda öyle olmuyo yavaş yavaş alışıyom :DD ama böyle konudan konuya atlamayı sevdim :P

Neyse benden bu kadar belki ne zaman bilmiyorum aklıma gelen rezilliğimi yazarım (Cümle bi tuhaf oldu sanki :DD) Öyle işte şen ve esen kalın efem. :DD

2 yorum:

  1. senden de bekliyoruz haticecim hadi atağa geç artık şöyle woobinin filmlerinden dizilerinden bir tane
    ama min ho'ma hakaret içerikli olmazsa sevinirim anlaşalım şimdiden hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu zaten bitanecik filmi var yiğidomun :DD caps yaptımdı onu paylaştıydım aklımda bir dizi var onu yazmayı planlıyorum :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma