10 Mayıs 2014 Cumartesi

BİRKAÇ HAFTA ÖNCEKİ RUH HALİMLE İLGİLİ... KARALADIĞIM YAZI OLDUĞU GİBİ YAZIYORUM

Belki  birileri için sıradan bir şey ama benim için çok büyük bir adımdı.

Nasıl yaptım bilmiyorum ama biranda oldu her şey pişman mıyım? (O zaman için hayırdı ama şimdi biraz pişmanım) Şimdiyi yaşayan biri olarak iyiki yapmışım diyorum.


İki seçenek var önümde ikisini bir arada yapmam mümkün peki neden sadece tek bir seçeneği yapıyorum. (Allah'tan artık öyle değil)


Seksen yaşındayım sanki hayatta tüm istediklerimi yapmış sonrasında inzivaya çekilmişim. Ya da yapamadıklarımı yaşayamadıklarımı ne denersem deneyeyim hiç bir zaman yapamayacağımı kabullenmiş uzaktan izlemeye karar vererek vazgeçmişim.


Sonuç mutsuzum demem gerekiyor ama değilim mutluda değilim ne üzgün ne pişman hiç biri

ruhum artık hiçbir şey hissetmiyor çoktan ölmüş belki bedenim bitse de gitsek derdinde.


Hapsolmuş gibiyim ya da kafesinden özgür olmuş bir kuşum ama kafeste yaşamaya o kadar alışmışım ki özgür kalınca bile gidemiyorum (şuan bu durum evcilleştirilen filin durumunu anımsattı) korkuyorum. Kafesten çıksam bile gideceğim yerler belli sonrasında yine aynı ölmüş ruhla kafese geri dönüyorum.


Bir kısır döngünün içindeyim ruhumun yavaş yavaş tükendiği.


Gitmek istiyorum ama nereye hangi yer içimdekileri yok edebilir. Neyin acısını çekiyorum?


Bir kaç hafta önce  aynen böyle hissediyordum bahsettiğim diğer seçeneği de yapmaya başlayınca anladım ki ruhumun isteklerini kulak arkası etmişim Allah'a şükür artık böyle hissetmiyorum zaten biz insanlar dünyanın imtihan yeri olduğunu unutuyoruz her şey bizim hizmetimiz deyken bile doyumsuz us kim dedi ki dünyaya yemeye, içmeye, eğlenmeye gidiyorsun diye Allah-u Teala mı kime sorarsanız sorun cennetin yolu zorlu, çetin işte bunu kabul edemediğimiz için isyan etmek hayat boş vesaire demek daha kolay ama hiç düşünüyor muyuz Rabbim bana kırıldı mı diye biraz araştırmak lazım dinden bihaber yaşadıkça o iç huzur olmadıkça hayat boş demeye isyan dolu sözler söylemeye devam ederiz Ayrıca başına bir bela ya da dert geldiğinde sevinmeli insan Rabbin senden vazgeçmemiş demektir bu. Nefes alıyorsan Rabbinin izniyle alıyorsun o nefesi

Allah'a emanet olun.



2 yorum:

  1. Hoşgelmişsin :)
    yaz işte dök içini...bizbizeyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Sende hoş geldin :)

      Aynen yazarak içini dökmek gibisi yok :) Teşekkür ederim yorum için çok mutlu oldum <3

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma